Wie ben ik

Mijn foto
Vragender, Achterhoek, Netherlands
Ik ben 70 jaar; vrouw van wim, moeder van 4, en van 4 schone kinderen, oma van 5. Wij wonen in de Achterhoek op het platteland. Kleuren brengen fleur in mijn leven. Werken met lapjes en verf is een bijna dagelijkse bezigheid. Reizen doen we ook met veel plezier

maandag 18 mei 2015

Op naar het volgende textielfestival

Op zaterdag 6 en zondag 7 juni is er een volgend textielfestival: textielfestival de Weerribben. Opnieuw een feestje van alle textielhobby's, en dat ook nog in een prachtige omgeving. Dit festival wordt voor de eerste keer georganiseerd.

Het vindt plaats rondom het plaatsje Oldemarkt, en het thema van het festival is schaap.
Er is van alles op het gebied van textiel te doen: exposities (bereikbaar met auto en met de  fiets) lezingen, workshops. U kunt er komen met openbaar vervoer.
Vanaf donderdag 11 juni varen er boten langs de kunstschapen die in het gebied van Staatsbosbeheer worden opgesteld, deze schapen zijn de hele zomer te bekijken.

Erg leuk is dat scholen, zorgcentra enz. al maanden bezig zijn het hele dorp van schapen te voorzien, het wordt dus een blatend geheel. Iedereen doet mee, leeft mee en handwerkt mee. De betrokkenheid van de bewoners is groot. Die levendigheid zal er vanaf  stralen.

Met de groep exQus (mijn oude Quilten Speciaal groep) exposeert daar met het thema : man-made-land en ik sta er met een overzichtstentoonstelling van mijn werk. De vermeldingen van alle exposanten kun je vinden onder het kopje Quilt.

Te veel om te onthouden, maar gelukkig laat de groep regelmatig iets zien op facebook en hebben zij een blog. Ik zou zeggen grijp de kans om kunst en buiten zijn te combineren en kom kijken.

8 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat lijkt me dit leuk! Jammer dat het voor mij zo ver is, anders ging ik er zeker ook heen.
Succes met je stand!

Klaske zei

Het is dichter bij dan Leiden, zal eens kijken of het lukt om te komen, dan kom ik zeker bij je kijken!

Janny de Roo zei

Dit moet voor mij ook te doen zijn, met name op de zaterdag....zet het op de kalender !

Nienke zei

Reden te meer om te komen kijken Liesbeth, wat leuk, tot dan!

Jo Huijsman zei

Geweldig Liesbeth dat je daar met eigen werk exposeert. Super leuk.

رامز المثاليه zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
رامز المثاليه zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Juan zei

Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

Zoeken in deze blog